woensdag 14 juni 2017

Uno Basta, Kliekjesbier en Eier back

Geïnspireerd door het Kliekjesbier van de firma Bax was het fijn spelen op het Zwarte Zielen Festival in de Sprookjestuin van Oosterhouw. Wie weet waarde de geest van dichter C.O. Jellema nog rond, die goedkeurend knikte toen wij aftrapten met Eier back, een diepzinnig Duits gedicht. En wie weet danste hij stilletjes mee op de opzwepende nummers van Electropoëzie die het publiek in vervoering brachten. Hierbij enkele kiekjes van ons optreden.

 Uno Basta © Ronald Moerman
 Henk Veenstra & Sietse Ros © Ronald Moerman
Uno Basta © Kim Trechsel

2 opmerkingen:

  1. Had ik graag willen horen deze uitvoering van Eierback!
    Alles goed met je Rense, ik stuitte op dit bericht, want ik ben mijn bio aan (her, bij) schrijven. jaartallen etc. van Muziekjes die ik heb gecomponeerd opzoeken je weet wel ;) Groetjes uit Amsterdam. Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Wil, ik lees dit nu pas. Was een mooie uitvoering! Hartelijks!

    BeantwoordenVerwijderen